Sunday 28 August 2011

merdeka vs raya

assalamualaikum! 
another 2 hri lagi m'jelang raya.
seronok tak masing2? mna taknya..kita sambut raya + merdeka. thun ni.
pastinye meriah kan? 

hahaha..ok2 persiapan raya xpyh cakap.
 d'tgh rancak d'jalankan.
ni pon t'tidur kjp..tgok2 dah pukul 4 ptg. 
nasib baik sempat m'nunaikn solat zuhur dan bca al-Quran ( my feveret right now! )

aku sudahpun slmt pulang ke rumah.
wahh , home sweet home gila!
by the way , aku dah xsabar nk pkai bju kurung yg ku tempah awal thun ni.
rasa cam s'suatu je...rasa t'ruja sangat2!

homesick tp kuat makan bhai!
ntah laa , mybe lately ni aku asyik2 ada masalah.
masalah study xde sangat tp yg lbihnya kpd peribadi.
sungguh , aku sudah mula lupakan apa yg b'laku. aku sudah m'maafkan dia.

biarlah dia bahagia dgn insan yg dia sayang.
aku juga b'hak untuk bahagia.
btul x?
yg pnting , aku mhu cpt2 tamatkn study! xsabar nk tempuh alam b'kerja as kindergarten teacher - satu p'kara yg aku xsangka yg akn aku lalui seunur hidup.dah jalan ni aku pilih , jangan ada pulak yg m'nidakkn k'ptusanku yg satu ini. 
moga aku lebih tenang selepas ini!

SALAM MERDEKA DARIKU!!
SALAM AIDILFITRI DARIKU!!

SALAM MERDEKA RAYA UNTUK SEMUA!
hargai maksud k'merdekaan dlm dri kita.
hayati juga p'gertian aidilfitri itu sendiri.
moga2 kita dpt rahmatNya..amin.




No comments:

Post a Comment