Wednesday 10 August 2011

DIARI RAMADHAN ( hari k'sepuluh )

salam hari rabu! 
korang sihat tak?
hehehe..alhamdulilah...klau korang sihat!
hangat ke tak hari korang?

hopefully ok2 je ye..
ok dehhh..

apa crita kita hari ni?
nk aku kisahkan satu cerita di mana aku kini digelar..
MADAM HANA!
ok tak nama tu?

apa kna mengena aku dgn madam ni?
ada laa time dlm klas intro to islamic early childhood education , ada group student lelaki ni..
mentang2 laa gaya aku ala2 lecterer tu , bukan main lagi depa dok kata aku ni cam madam tu.
( macam laa layak sgt jd madam , diploma pon tak habis lg! hahaha! :p )

ye laa..
aku laa madam korang. aku pon cakap laa yg..
I WILL DEDUCT YOUR MARK IF HAVE ANY QUIZ!
( btul ke apa aku nk cakap ni? ) :p

klas intro to child care hri ni bikin aku sakit hati.
nk perform group dah molek , alih2 xjd plk.
bkn main gempak lg bikin agenda nk plan tu , plan ni..
last2 HAMPEH!
dgn bagi alasan yg bg aku tak munasabah lngsung..tp nk cam mna.
aku tak boleh nk marah lebih2.
siap aku sindir lg laa kt diorg yg lainkli nk buat group biar fikir dulu.
ni tak.
mmg bikin sakit hati!
huhuhu..
tak pe laaa..

esok aku mungkin akn berbuka puasa dgn si dia.
snggup dia datang dri jauh.
katanya demi aku.
bolehkah aku percaya lg dgn ketulusan hatinya?
aku sendiri pon tak pasti..
huhuhu..

boleh tak aku nak cakap sesuatu kt sini?
yang......
AKU RINDU SAYANG KAMU!!
ya , mungkin ini yg diktakan cinta.

cehhh , ayat jiwang gile malam2 ni.
poodah laa , hana! 

ok laa..
sekian catatan pd hari ni.
ilysm!
hehehehe..

p/s: love is the hardest word to say..hardest to deliver but you know where you're located inside me.
aku rindu kamu sgt2.. :p

No comments:

Post a Comment