Friday 12 August 2011

DIARI RAMADHAN ( hari k'dua belas )

salam hari jumaat!
korang semua sihat?
saat jejariku tgh meruncing di atas lappy ini , aku masih "dingin" terhadapnya.
dingin dgn siapa? :)

dingin dgn si dia laa.
episod kecewa blum hbis lg bila si dia tulis status yg seakan2 menunjukkn itu adalh aku.
( agaknya dia baca tak entry baruku ni? katanya tiap2 hri dia baca blogku ni.. )
aku berbuka keseorangan hri ni dan meninggalkn hpku di bilik.

hasilnya..
dua missed call dan satu mesej dri si dia.
lps isyak , si dia call aku balik.
cehh nampk sgt dia rindu kt aku.. ( perasan padahal xde orang lngsung rindu kt hang , hana! )

si dia sekali lg buat cuba buat deal dgnku utk berbuka dgnku esok.
aku mintak simple je..
buka kt MCd sentul je.
tu pon dia mcm xnk beralah dgnku.

aku tak nak g karoeke dgn tengok wayang dgn dia.
tp dia ajak jgk.
skrng aku tunggu kata putus dri dia.
klo dia xnak jgk , xpayah jumpa! 

huhuhuhu..
dia ni bkin aku sakit hati laa kadang2.
sekarang ni aku dah terljak ckp.
dia ajk plk aku g overnight.

pd mulanya , aku tak nak.
huhuhu..sekarang ni cam ne?
nk jugak mcd sentul!
tolong laa awak! :(

xsampai hati plk nk ckp xpyh jumpa kt dia.
dah laa kuat merajuk!
tahan je laaa...
huhuhuhuhu..

No comments:

Post a Comment