Thursday 18 August 2011

DIARI RAMADHAN ( hari k'16 , 17 & 18 )

salam semuanya!
bkn sengaja aku xupdate blog tercinta ni. 
cuma sedikit kesibukan p'ybb aku terpksa begini.
sampai ada org post kt my FB kot der.

hari ke 16 : aku terbabas tdur. agak bgus!
sudahnya klas advanced aku xpergi.
masuk klas intro to islamic early , sir kta plk ada quiz next class pd hri khamis.
nevermind laa beb , aku terima dgn senang hati.
msuk klas learning time kul 12.30 tgh hri , dah mengantuk.
xpasal2 aku ke tandas. suppostly nk dekt 10 minit aku dlm tu.
tu pon blik klas tgok aida dah tersengguk2 tgok miss asiah m'gajar kt dpn.

hari ke 17 : alhamdulilah , tak terbabas lg dri tidur.
mujur laa si dia kejutkn bngun sahur hingga tak tdur stlah sahur.
liat bnar mata ni tunggu sampai kul 8 pg.
bas dah laa kul 9. klas arabic start kul 9.30 pg.
sampai2 , tgok depa dah study.
ok aku faham. miss munirah plk kasi thu sama aku yg next wednesday ada speaking test.
mati laa aku.
klas intro child care ada quiz. nasib baik laa aku baca kjp. ( terbuka hati kot! )

hari ke 18 : terus terang aku pnat sgt hri ni.
pnat bergelak tawa dlm klas intro to islamic early dgn learning young children.
markah quiz utk islamic early sgt gempak!!
alhamdulilah. tu pun tak cukup rehat.
padan muka.
learning plk? ok je. td ada role play. aida jd imam. aku dgn kak jannah jd makmum.
tak bley blaa bila aida tak ingt bhagian iqamat.
riuh rendah kjp klas. mna taknya , si imamnya asyik gelak2 xhnti.
makmum kt blkng ni pon dok thn gelak , last sekli kuar jgk.
haha. tergelak miss asiah tgok gelagat kmi.

btw , mmg terbaik laa minggu ni. 
esok aku ada present usrah utk 3V dgn aiman , intan , hanym , nadia dan es. kmi buat video.
nth laa ni semua kerja aiman. aku tnya dia buat kta kt aku tunggu hri esok.
ok laa aiman oii.

si dia hntr lg msg hri ni.
thnks awk. terus terang , sy rindu kt awk. :p

No comments:

Post a Comment