Saturday 20 August 2011

DIARI RAMADHAN ( hari ke 20 )

salam semuanya!
td emosi sedikit menganggu aku.
tak pasal2 luah rasa kesal di blog.
nevermind. aku sentiasa OK je.

nak d'jadikan cerita..
aku bangun sahur.
alih2 tidur balik.
tp syok..

sekarang aku melalui tempoh "honeymoon" yg diberikan oleh ALLAH s.w.t.
selalu macam tu laa time bulan ramadhan yg mulia ini.
nk dekat last2 10 hri terakhir tu MESTI kena.
tak pe laa , dah fitrah seorang wanita. di kecualikan dari berpuasa.

tapi sedihlah sebab tak berpeluang utk merebut malam lailatulqadar yg ALLAH s.w.t janjikan.
beruntung siapa yg berpeluang menemui malam tersebut.
tak pe hana..hang kena kuat semangat.
anggap "honeymoon" ni bkn sbg tiket utk ko "tayang makanan" dpn kawan2 ko.

btul pe?
aku bkn cam tu laa.
perghh ayat tak macam skema plk.
tapi terus terang..aku merindui akn membaca Al-Quran.
aku merindui utk menghadapNya.

ok itu sahaja utk hari ni.
yg lain , slmt berpuasa. 
yg ber"honeymoon" spt aku , tolong laa jgn tayang makanan or minum dpn kawan2 korang.
sedih kot tak dpt berpuasa!
nk nangis boleh x?
ok , tak nak nangis. sebab dah penat nak mengalir air mata.

No comments:

Post a Comment