Monday 1 August 2011

DIARI RAMADHAN ( hari p'tama )

alhadulilah! ramadhan yg dirindui kini kembali. 
bermula hari ini ( 01/08/2011 ) hingga hari akhir puasa , aku akn cuba update crita di sebalik bulan puasa ini. 
hehe! nmpknya aku terpksa bersengkang mata untuk lakukn beberapa krja dlm satu masa. ( OMG! allah je yg tahu. )
tp nk buat cm ne..inilah salah satu cabaran b'gelar seorang pelajar. wahhh! besemangt btul aku ni kn? 
alhamdulilah. tlh mula timbul kesedaran dlm dri stelah melihat kejayaan senior2 ku dlm konvo yg bru2 ni. 
trus trang..aku bngga dgn diorg. diorg skrng adalh inspirasku. insyaallah , aku ingin ikut jejak lngkh diorg nnti.
doakn aku tau!
ok..
aku nk share satu cerita hri ni. 
nk dijadikn , hri ni aku terpksa "postpone" klas. dri ada 3 klas , hnya satu klas aku dtg.
mna xnya , lecterer aku buat postpone klas last minute.
akhirnya , aku tertidur seketika dlm klas gara2 menunggu kedtgn lec yg tak kunjung tiba.

ini menuku pd hri ni..nasi goreng biasa! maaf laa terpksa copy kt google! hehe :p

ni minumanku hri ni..teh o ais! pon copy kt google! hehe :)

hri ni terpksa cancel nk g tarawih kt dpn hostel.
sbbesok hrinya aku daa ada quiz utk subjek learning for young children pd ptgnya.
huhuhu..mujur laa daa study! ni smbng blik time nk dkt sahur nnti. 
ok laa..cau cin cau dlu..nk tunaikn solat isyak sblum tido..sweet dream to you all! 
hehehe..wish me luck! :p

p/s: hayati ramadhan dgn sebaik mungkin..krana ianya datang dn pergi. dan kita pasti merinduinya.
slm ramadhan dariku! :)


No comments:

Post a Comment