Tuesday 2 August 2011

DIARI RAMADHAN ( hari k'dua ) :)

salam hari selasa! syukur alhamdulilah , dah msuk hri kedua kita berpuasa. hri ni smpt laa nk update serba sedikit
diari tntng ramadhan. 
hri ni aku sikit sedih lah! entahlah..asyik2 sedih je.
mungkin dah masuk thun k'dua kot aku berpuasa sorang2 kt sini. 
kutip pengalaman sbg anak rantau sdikit sebnyk mengubah persepsi driku. 
 (cehhh btul ke ni?) :)
trus trang , mmg bnar pon! 
hri ni jadual as usual..ttp sibuk biarpon berpuasa. namun ttp gagah hdapinya.
kekasih?
tolong laaa..klo boleh xmahu cite lg.
penat tau!
td fik contact aku..
mungkin kli ni dia akn pkai lg tongkat dlm tmpoh 2 bulan lg.
sabar ye awk..hehe..kjp je tu. 
kiranya dia tlh mengejutkn aku dri tidur setlh balik dri klas kul 2 lbih td. 
hari ni menu berbuka adalah..
SAMBAL SARDIN ciptaan pp! sedap bahh ko masak pp!
( cehh..mintak2 dia xbaca laa takut dia kmbng plak! :p )
sedap kn? hehe.. :p
ni pulak..kuih cara berlauk. my feveret yoo! :)

td dpt call dri my hensem abah! rindu sgt kt abah aku tu. 
nk peluk abah boleh x?
abah aku tu mmg hensem time muda2 dulu tp sekrang lg hensem..hehe. 
tu yg buat my amazing mama tu terpikat.
sumpah aku rindu kt diorng.
huhuhuhuhuhuhu..

ok. itu je laa catatan ramadhan pd hri kedua ni. 
harap kita lg kuar ps esok harinya..amin! 

p/s: kpd sesiapa yg blum dptkn tiket utk pulang beraya di kampung , sila dptkn tiket raya anda dgn segera..
cuba jd mcm aku..awal2 lg dah dpt tiket raya tp naik bas tambahan! huhu. tp nk wat cam ne kn? terima je laa..janji sambut raya dgn family tersyang..! tu yg lbih buat kita bahagia! :)

No comments:

Post a Comment