Thursday 11 August 2011

DIARI RAMADHAN ( hari k'sebelas )

salam hari khamis!
sihat semuanya?
alhamdulilah..
all praises to ALLAH s.w.t.

hri ni?
terus terang aku cakapkan dari maghrib lg aku dah start nangis.
knapa aku m'nangis?
kerana rindu juga aku telah melukai hati si dia.

aku tak berniat nak sakitkan hatinya.
tp dah memang aku busy last minute.
si dia pula dah siap sedia nak datang sini.
aku pula yg busy.

tadi lpas dia call , terus terang aku kecewa.
kenapa dia seolah2 tak faham situasi aku.
aku tahu dia terasa hati denganku , lalu aku cakap pada dia
" maafkan saya sebab saya xdpt jumpa awak esok " 

alih2 dia offkn pnggilannya.
takkan dia xknal lg aku.
dah sethun lebih kmi knal.
tp hubungan kami bukanlah pasangn bercinta.
kami..
teman tapi mesra.

air mataku mentis bila aku mendapat call dari mama.
mama bilang yg wan sudah pulang dri mekah kerana mengerjakan umrah.
sayangnya...kwan baik wan aku meninggal dunia sebaik sahaja tiba di KLIA.
innalillah hi wa inna illahijiun..
sudah sampai masanya kembali kpd PenciptaNya.
itu yg membuatkn bertambah sedar yg dunia ini tak kekal abadi.
bila2 masa kita kembali kepadaNya.
itu janji ALLAH s.w.t yg pasti..


No comments:

Post a Comment