Thursday 25 August 2011

DIARI RAMADHAN ( hari k'25 )

assalamualaikum!
semua sihat?
ok hari terakhir berada di KL sgt m'yeksakan!
esok aku bakal m'nempuh p'jalanan jauh..opss maaf! ptg esok.

ptg esok? knapa agaknya ptg esok?
ni aku nk crita laa ni.
aku akn naik bas pd jam 6.30 ptg esok.
di mana? hentian bas pekeliling.

terus terang , aku cukup t'ruja meskipun still rasa sedih.
aku anggap k'pulanganku ini satu p'larian buatku. 
kerana aku sudah cukup letih dan penat.
penat dgn masalah yg tdk b'kesudahan.
rasa kecewa sering m'himpit diri.
nampak sangat aku ni lemah kan? tapi , jgn pandang k'lemahanku itu s'mata-mata..
ya , aku sedar aku tak cantik! 
ya , aku sedar yang aku ni gemuk!
tp , aku punya impian yg sgt besar.
dan ku tanamkn azam itu dalam hati.
kerana aku mahu ianya bnar2 terjadi!

lama gila aku tak update diari ramadhan ni.
saja..aku mhu "lari " s'ketika.
masih dlm tempoh b'bulan madu laa katakn..
hehehe..

ok..semua doakn p'jalanan aku esok ye!
tak sabar mahu ketemu adik2 dan juga my parents!
merekalah kekuatanku sekarang.
tanpa mereka siapalah aku.

jika "dia" , sedang m'baca , maafkan aku.
mmg hubungan kami as kawan sudah benar2 t'putus sekarang.
rasa sedih..saat utk m'raikan aidilfitri , ini yg terpaksa aku hadapi..
tapi aku redha..mungkin tiada lg ucapan dia sempena raya thun ni. tp tak m'gapa..aku redha! 
Ya ALLAH..kuatkan hatiku.

No comments:

Post a Comment