Sunday 4 September 2011

kerana terluka

assalamualaikum semuanya...!!!
amacam raya anda? adakah sgt seronok?
aku? sudah tentu sgt seronok!!
pulang ke kampung halaman mmg beri ketenangan yg berbaloi buat diriku!

rasa tenang...tapi dalam masa yang sama , aku terkadang masih memikirkannya.
sambutan rayaku sudah tentu kecoh dan riuh!
takku sangka...di usiaku yg kini melangkah ke umur 19 tahun , masih lg mendapat duit raya.
hehehe...rasa cam kembali jadi budak2.. :p

kerana terluka.
ya , kerana terluka..ku pergi membawa diri.
kerana terluka juga , ku merawat luka ini. ya..sendirian!
aku yg menanggung semuanya. org di luar hanya mampu berkata "sabar". padahal mereka tak rasa apa yg aku rasa.
dalam riangku , ku tanggung luka. luka yang cukup dalam. ya , aku redha semuanya terjadi.
mungkin itu takdirNya.. ya , ku masih mampu tersenyum saat ini.

mama seolah2 memahami isi hatiku berulang kali memberiku kata2 semangat.
abah pula cukup mengerti diriku.
alang adalah seorang pendengar yg setia. memahami keadaanku saat itu.
adik hanya tidak mengerti..kerana usianya cukup mentah utk memahaminya.

hati ini banyak memujuk diriku utk bersabar. bersabar dgn ujianNya.
ya , aku tahu DIA cukup sayangkanku. 
DIA Maha Mengetahui.
DIA Maha Pengasih. 

sekian catatanku pada hari ini. esok akan menyusul pula kenanganku di hari raya pd thun ini.
cuma xde gambar je laa..huhuhu. nevermind kan? lots of love! :)

No comments:

Post a Comment