Tuesday 6 September 2011

yesung ohh yesung

assalamualaikum! 
hri ni aku nk introduce kt u all. now , he become my new bf! 
hahaha. interested x?
hehehe.

dia ni comel sgt!
bikin gue jatuh cinta aje!

yeahh! it's him - yesung.
nice kn?

dia salah seorang anggota grup k-pop yg cukup "hot" iaitu super junior or lbih sedap d'pnggil SUJU!
start minat dia since dia nyanyi lagu dri drama popular , CINDERELLA STEPSISTER , b'tajuk it has to be you.
dia ni sweet sgt! :)
tak tido mlm driku.. hehe

adik aku ckp , dia ni antara pling sweet dlm suju.
dia lebih suka kt siwon juga anggota suju.

ni laa pujaan adikku. amboi bukan main lg dia. :p

aku pon minat kt sorang lg mamat korea ni..LEE MIN HO! 
lagu dia best sgt! ( My Everything - Boys Over Flowers )
sekarang tgh top dlm drama " CITY HUNTER " 

hyun bin! nice laa dia dlm drama " secret garden " .
hehe. asal laa aku minat diorg ni..hehe
interest kot.
lgpon diorg bkn sekadar tampan tp mmg berbakat besar! 
love it!! :)





No comments:

Post a Comment