Tuesday 13 September 2011

senyum biarpun sedang sakit

assalamualaikum. today is my mum birthday yg ke 48 thun. truelly , i miss her so much! she is super duper great woman in this world for me. 
mama adalah idolaku. selalu bg semangat kt aku. selalu ada saat aku susah dan senang.
seorang wanita yg cukup cantik di mataku , yeahh that's her! 

tgh mlm td , aku buatlah " birthday wish call" utk my mum. time tu around 12.15 a.m. 
aku bru je blik dri rumah aida krana buat assignment. 
dgn still b'bju kurung dan tak m'yempat nk mandi , aku buat wish call. t'kezut kejap my mum. 
from her voice , she already missed me very much. i'm really know my mum. she not to tell me that she are miss me , but i can recognize from her voice.

pd hri my mum punya bday jugak laa , aku demam. dah sampai masa nak sakit..DIA bg juga kt kita.
dan aku terima semuanya dgn hati terbuka.
dan sebab itu masih senyum hingga saat jejariku meruncing ke lappy ini. 
kadg2 kita tak thu apa yg terjadi. btul x?

ohhh , aku belum bli apa2 utk my mum. ohhh , aku ingin beri dia sesuatu. ku ingin beri dia akn k'jayaanku. 
itu doa mama setiap hari. tak jemu mama doa the same thing utk anak2nya. dan begitu jua dgnku.
setiap hri , aku tak lupa kirimkan doaku utk mama , abah , alang dan adik. tak dilupakn juga utk k'dua arwah adikku : angah dan ucu. 

for you , mama. :)

itu aku dgn mama. sering berkongsi cerita. sharing is caring. 

saat aku hilang arah , mama ada di sisiku.

aku dan mama : kami ibarat best friend dan adik beradik. sbb semuanya sama. :)

i'm sure she want to me to be like that. insyaallah , i'm try to fullfill your dream. :)

No comments:

Post a Comment