Thursday 8 September 2011

kita bako jer!!!

assalamualaikum! hri khamis kn hari ni? 
ohh. too fast that time. sedar xsedar dah 10 hri raya.
ingtkan bru 5 hri beraya. hehe. 
perghh. hingga berat badanku bertmbah sebnyk 6 kilo. hah! amik ko.

mna taknya. asyik MAKAN je. kt mana2 asyik makan je. 
tp asalkan boleh kawal lg. hehe. 
tp puas hati dpt mkn bnda2 yg aku mmg suka. ku bedal macam2 termasuk laa rendang dan lemang. tq laa to my grandma because still give me some duit raya. hehe . i love you laa nek. :p

pling excitednya bila..dpt mkn rendang daging rusa. syok! cicah dgn lemang..perghh mantap doe! 
hehe. ku mkn rendang tu di rumah makcu aku time raya k'dua.
ckp pasal raya k'dua ni kn..bnyk crita yg tersimpan. pling xboley blaa tu , aku pernah cedera time nk mkn laksa. tanganku tersepit kt kerusi meja mkn. gila ke tak? bg ku AMAT GILA! 

dah stop pasal crita raya. ni nk crita pasal bako plk.
nk dijadikn..bju kurung yang aku nk pkai time hri isnin bru ni..boleh terbakar time gosok.
huhuhu..daa laa bju mamaku! huhuu. nk cam ne. nasib bdan.
nasi baik laa my mama so sporting. ayat dia senang je.. " xpe laa along..kite bako je baju tu. hahaha. " 
lawak btul laa mak aku ni. hahaha

haha bako pon bako la mama oii. jnji bju tu xde laa truk sgt terbakonye. haha. 
pengajaran buatku. :)

2 comments: