Monday 12 September 2011

kesibukan melanda..akhirnya kembali sakit

bermula minggu ini hingga laa final , sentiasa berlaku kesibukan. itu laa rutin harianku sehari2.
cuma hari jumaat-ahad shj , ku punya waktu untukku. 
wahh! baru ku sedar , final will come around!
too fast the time are leaving us..hingga ku pon rasa cam..wow! its amazing.

but don't woory , i'm still here to online. itu laa kerjaku di hujung minggu.
tidur awal . bngun lewat sikit. tp subuh..insyaallah aku bangun. 
tu pun setelah "dibangunkan" oleh alarm clock hp ku.
but , alhamdulilah...dlm sibuk2 tu , aku sedar yg berat badanku turun dan sakit tu datang balik. nampaknya aku kena tahan sikit. but , don't worry , i'am ok. pray for me to well soon as possible. 
akhirnya aku sakit kembali. tapi biar laa. asalkan aku dpt bertahan dgn sakit ni. 

ok laa. i need a lot of rest. now , mhu tunaikn kewajipan driku kpd Allah s.w.t. dulu sebelum m'layari ke dunia mimpi. smile always yeaa. :)  

No comments:

Post a Comment