Tuesday 28 June 2011

lee dong wook

last week time aku tgh santai2 kt balkoni.
tiba2 aku teringat yg aku ada cerita korea yg aku xtgok lg.
lalu aku mengambil lappy kesayanganku dan menonton drama my girl.
tiba2 mataku tertancap ke arah hero crita tu.
ADUHAI!!!!
kacaknya dia!!!
bila aku klik kt internet , rupanya dia ni..
LEE DONG WOOK.
mmg hnsem giler bhai!
dlm crita tu dia pegang watak Seol Gong Chan.
anak org kaya yg kematian org tua tp duduk dgn atuk dia.
bkn je hnsem tp berpangkat!
dahlah jd pengarah hotel 5 bintang dlm crita tu.
tp dia dah bikin aku tak tidur mlm laa.
he sooo sweett!
manisnya senyumannya..auuummmm!
hot guy at korea : lee dong wook!

time ni dia rambut hmpir botak.
 katanya fesyen..:-)

gandingannya dlm my girl

para actor/actress my girl

poster drama my girl

sjk dri itulh , aku jatuh hati pd drama ni.
you never say goodbye , lee dong wook. hahaha


No comments:

Post a Comment