Friday 1 July 2011

bertarung sebelum bermula

rasa tak percaya.
kerana aku makin meniti usia remaja.
dan akn tinggalkn zaman remajaku.
sudah panjang perjalananku.
namun , kebnykkan semuanya pahit belaka.
aku akui aku bukanlah sekuat yg disangka.
aku lemah. aku jatuh.
hanya kerana satu hal saja sudah bisa aku terduduk.

bukan aku jenis yg tidak akn takdirNya.
tp aku hanyalh insan biasa.
pertarungan belum bermula , aku sudah terjatuh.
pada mulanya aku berfikir , mengapa aku terlalu bodoh?
terlalu ikutkan rasa hati tanpa selidik terlbih dulu.
itulah kelemahanku.
baru aku tahu.
itulah penyebab aku rasa terasing dlm duniaku sendiri.

sungguh , aku mahu bangkit semula.
aku perlukan seseorang yg bisa menjagaku dan melindungiku.
aku perlukan dia!
tapi..
adakah masih ada semua itu?
atau kini hanya tinggal kenangan antara kami?

sebagai permulaan , aku mahu kembali kpd yg asal.
selebihnya ku ingin lakukan sendiri.
itu tekadku.
amin!

No comments:

Post a Comment