Friday 29 July 2011

aku juga mahu konvo!

sejak naik sem baru ni , sejak itu laa jgk IIC start sibuk dgn konvocation yg ke 6 diorg. 
pling yg di tunggu bila seniorku , kak hannah juga berkonvo pd thun ni. 
seronok bila tgok diorg berkonvo. 
lg best bila diorg pkai robe ikot jurusan yg diorg ambik kt sini.
klau jurusan aku berwarna pink.
waaa!! mesti gempak kn? 
hehe..
pling best bila mama dgn abah dtg ke hri bersejarah..
silap hri bulan , aku dahpun kahwin time tu. 
husband aku bwk bunga yg ada teddy bear pkai topi tu. alahai cutenya! 
cehh bnyk berangan pulak ni. 
nk yg cm ni..bley x? ada ke nk bg? :p

semoga impian aku akn tercapai nk berkonvo dgn teman2 seperjuangan tercapai.. ( biarpun ada teman2ku
tdk sempt menghbiskn pengajian diorg kt IIC ) 
tp aku wish agar diorg time diorg dtg bila time aku konvo nnti..amin! 

p/s : tahniah pd senior2ku yg akn berkonvo esok..kalian adalah inspirasiku! :)



No comments:

Post a Comment