Monday 20 June 2011

dialah di hati..(nafasku)

kasihmu di luar jangkaanku
sulit rasanya hidupku tanpamu
usah kau pergi jauh
aku berjanji 
cintamu ku bawa mati
tak ingin ku mula cerita baru 
diriku hanya untuk kamu
oohhh..ohhhh
setiap nafasku terkesan padamu
jangan pernah tinggalkan diriku
sentiasa hadir ku di jalan hidupku
yakini cintaku untuk kamu
aku menanti ketibaan hari itu
saat kau ucap cinta sejati
dua menjadi satu
aku mengerti 
kata-kataku percuma
ku yakin tiba suatu masa 
semua kan menjadi nyata
setiap nafasku
terkesan padamu
jangan pernah tinggalkan diriku
sentiasa hadir di jalan hidupku
yakini cintaku untuk kamu

:: ya , "dia" sentiasa dalam hatiku. 
biarpun jauh , biarlah..
mungkin ini membuatkn kami lebih matang lagi.
dalam menjalani hidup yang masih panjang ini.

sejujurnya aku..
mengharapkan agar diri ini kembali dicintai lagi.
aku berhak untuk mencintai dan dicintai
aku hanya mencari sebuah kasih yang suci
aku hanya mencari cinta yang sejati

hanya kamu..sentiasa di hati.
tiada dua.

No comments:

Post a Comment