Tuesday 28 June 2011

alahai syamsul yusof

SYAMSUL YUSOF. 
anak teruna dato' yusof haslam tu!
aku sukalah kt dia!
ngee! gediks laa aku ni.
fahrin ahmad aku suka , syamsul pon aku suka gak!
pe daa jadi nih?
by the way , aku mmg sukakn filem yg dia arahkn.
ni yg the latest , KL Gangster. aku xpergi tgok lg.
amat kecewa!uwaaaaaaaaaaaa!!
berlakon , menyanyi , mengarah , compose lagu pon dia.
kerja menyunting filem pon kerja dia!
mmg pakej..bg aku , dia seorang yg "workholic"
bgus2!
tp dia ni pemalu..xsangka lelaki sekacak dia ni very shy dgn perempuan.
sbb tu ada yg kta dia ni sombong.
cian dia , tp katanya dia dah biasa org ckp kt dia cm tu.
TAPI..
dia sooo sweeet!
dia tinggi dan penuh dgn idea yg menarik.
bg aku , dia laa the next of director yg terbaik lps papanya , dato' yusof haslam.
btw , syamsul..
gud luck yeaa!
love ur film 
love ur acting
love ur directing

p/s: happy belated birthday to syamsul last month.
hehe..!!
poster filem tgh hot : KL Gangster!
si pengarah muda : syamsul yusof
filem seram pertama arahan syamsul yusof
akn dtg..aku bukan tomboy juga arahan syamsul yusof

No comments:

Post a Comment