Wednesday 22 June 2011

nikmatnya tidur

gap 6 hari utk final exam kli ini m'yebabkn aku terpaksa untuk bngun awal.
kononnya nk study..sekali tgok!
ambik ko!
tgok cite korea.
pas tu tertidur dek keletihan tgok cite my girl..
aduhai lee dong wook! 
tiba2 lak ko masuk dlm mimpi den!
tp xpe dgn wajah eko yg tampan tu , membuatkn hatiku melekat tgok ko acting dlm cite tu
beralih ke tajuk di atas..
huh!mmg nikmat bila tidur di sebelah ptg..
tp jgn amalkn selalu nnti cpt lupa!

hati aku ni kepingin nk tgok kl gangster
tp xberkesmpatan lg nk p tgok cite tu
asyik busy je tp tulis kt blog nih ada lak masa..
hahaha..ada aku kisah?
nk tgok jgk cite tuh..
ada sape2 nk sponsor den ke nk tgok cite ni?
kalu ada..sy sgt sudi trima ajakan anda!
hahahaha..

mlm nih dah start study lg dua subjek utk final. 
nmpknnya mmg kna sruggle bpk laa.
huhuhu.
daah laa tgh demam pun nk lg berblogging
bnyk cntik muka!
hahaha
btw , aku mmg rasa happy coz ada juga nk ambil thu pasal aku
hehehe..
but not boyfriend ye!

ok laa..setakat nih catatanku utk hari ni..
mna thu esok lusa ada lg driku..
utk blog den yg xsecantik org lain punya blog..

No comments:

Post a Comment