Monday 20 June 2011

cintamu bagai mentari

hari2 aku dgr lagu aishiteru.
sampai kak una pon daa naik "muak".
aku hnya senyum jer..
comel kn lagu tu..
aishiteru means aku cinta padamu dlm bhasa jepun.
sjk itu laa , aku jatuh cinta terhadap lagu ni. 
kalau x , aku asyik dgr lagu when i look at you nyanyian miley cyrus.
tu lagu tema filem the last song.

hari ni birthday rizal yg ke 25 thun.
daa tua si dia tu kn?
hinnga skrg aku masih rasai kasihnya.
biarpun jauh , rasa itu tidak berubah.
maafknku sayang!

hari ni bermulanya final examku.
huhuhu..
alhamdulilah , aku dpt lakuknnya.
ni gara2 taufik batisah..
lagu tiada dua & janjiku padamu bnar2 buat aku naik sikit semngt nk berexam!
thnks taufik!
u are soooo sweeet!
heehe..
mmg daa lma aku minat dia nih..
since form 2 lg..
first song yg wt aku tertarik dgn dia ialah usah lepaskan.
nk nngis tau aku dgr lagu tuh..
tp kebnykkn lagu2nya mmg jiwang.
sesuai dgn jiwaku yg mmg daa semulajadi jiwang.

No comments:

Post a Comment