Monday 20 June 2011

NORA ELENA..!!

sejak aku tengok drama NORA ELENA kt TV3 , aku jatuh cinta dengan jalan critanya..
ditambah pulak dgn kehadiran Aaron Aziz ( Seth Tan ) , Siti Saleha ( Nora Elena ) , 
Zul Ariffin ( Saiful Idham ) dan Wan Sharmila ( Yvonne ) m'jadikn drama 
ini adalah antara the best of the best lps NUR KASIH. 
aku jadi "fanatik" terhadap drama ini dek kerana drama ini adalah adaptasi dri novel popular 
karya Meen Zulaikha terbitan Alaf 21. 
yg aku xsangka tu novel ni juga terpaksa diulang cetak s'bnyk 3 kali!
dan aku juga tidak ketinggalan utk m'dptkn novel popular ni.
bayangkn yg xbley blaa tu , bley masuk lak dlm mimpi aku tu bhai!
hahhaha...
lagu2 temanya juga best beb..
Berubah by Reen Rahim feat Erry Putra ( sbg Inspektor Amir ) , Sesuatu Yang Berbeza ( Sofazr ) , Dan Bila Esok ( Sofazr ) , Biar Hati Mencintai ( Sarah Aqilah ) dan Terhenti Di Sini ( Asfan ) kini m'jadi kegilaanku.
sanggup aku download video clip lagu diorg nih..
m'mndangkn rumah aku xde tv ( kt hostel ) , aku turun ke rumah mmber baikku , aida di tingkt 3 utk 
tgok cite ni. 
tp aku puas cox dpt tgok cite ni. 
mmg terbaik..
daa laa Seth Tan tu romantik , hensem dan baik tp syg dia nk buktikn kpd 
Nora Elena yg dia sayangkn isterinya dgn merogolnya. 
pd mulanya , aku geram gila!
tp bila tgok keikhlasannya..aku sendiri jd cair.
alangkah bestnya dpt suami cm tu..
kalau aku jadi kau wahai Nora , aku takkn lpaskn biarpun dia tlh wt cm tu kt aku.
at least , dia daa sah jd husband kau..
at least , dia cari Nora biarpun terpksa menunggu 10 thun gara2
mencari Nora.
aku benci Yvonne , tp aku puji sbb Wan Sharmila dpt bawakn watak ini dgn baik sekali.
menjadi der dia bwk watak ni..kalau aku dpt dia , mmg aku akn ucap tahniah pada dia!
gammbate!
kalau ada lg laa novel cm ni diadaptasi ke drama..
mmg aku xkn lpaskn lagi..
mmg sekarang ni Aaron Aziz tgh top giler bhai!
daa laa skrng nih Aaron ada plk dlm drama Stanza Cinta kt TV3 hri Ahad , pkul 9 mlm.
coming soon , filem Ombak Rindu juga adaptasi dri novel popular karya Fauziah Ashari yg juga menggunakn tajuk yg sama dgn memegang watak sbg Hariz.
cayalah you , Aaron!
btw , Nora Elena ttp dlm hatiku biarpun daa xde lg kt tv..
hehehe..

No comments:

Post a Comment