Saturday 3 March 2012

Kisah Lama Waktu Sekolah!

Assalamualaikum & good night peeps! 
Rasanya dah lama tak jenguk blog ini..
Ahh , rindu laa siot. Cehh.

Ok laa , aku baik-baik je. Dia? Hmm , aku rasa dia baik-baik aje. Kan sayang? 
Hehehe. 
Rindu la kat awak , tahu laa awak tak baca entry kita ni..
Hehe. 

OK-OK..back to topic.
Can I remember back that time?
Ok , aku cuba nak ingat balik saat-saat indah dalm hidup ni..
yang mungkin aku dah lupa..
Hmm , can I?

Kadang-kadang bila aku bukak album lama , aku rasa cam sedih.
Sebab aku pernah kehilangan kawanku , Allahyarham Andry. 
Aku kenal dia since form 2 lg. 
Dia baik , biarpun selalu ponteng kelas & sekolah.
Kami selalu jugak borak2..tapi since form 4 kot..
Kami dah jarang borak. Waktu form 5 , nak dekat SPM..aku dikejutkan dengan berita kematiannya.
2 hari sebelum kematiannya , kami sempat berbalas senyum. 
Mungkin tu petanda sebelum dia pergi tinggalkan kami. 
Sudahlah kami sedang bergelut dgn saat-saat genting sebelum ambil SPM.
Ustaz Mahazad beritahu kami ketika kelas Pendidikan Islam..arwah meninggal ketika dalam perjalanan ke pusat futsal ( if tak silap..). Arwah naik motor dan tak sedar kt belakangnya ada lori ( rasanya ) sebab dah lama sgt cerita ini terjadi.
Aku menangis waktu tu..Ya Allah. 
Moga ALLAH s.w.t mencucuri roh ke atas arwah..Amin. :)


No comments:

Post a Comment