Wednesday 26 October 2011

final exam ohh final exam

assalamualaikum semua!
hri ni bru sempt nk update blogku ini.
b'kejar dgn exam + masalah hostel lg..m'buatkn hana turun 4 kg. haha.

hana decide nk pindah ke KP b4 cuti raya haji.
insyaallah..
biarpun pd mulanya mama & abah kureng setuju..tp bila dah d'jelaskn..diorg faham..

final exam start hri jumaat ni. persiapn sdg dirancakkn..haha. ok. FIGHTING!
entah laa..m'gapa hana jd seorang yg sgt mudah "cengeng" sekarang.
dpn my b pun boleh nangis..rasa kecewa sgt2. serius.

mujur laa , my b faham. dia bnyk bri kata2 semangt. hana hargai dia & sebab itu hana sayang dia.
dia m'mahami hana. kiranya dia p'lengkap hidup hana. 
( saya sayang awak! )

b'ulng kli dia pesan pd hana supaya jaga diri. lbih2 lg setelah kami berjaraj jauh.
ya , hana tak nafikan..amat m'rindui dia.
bila jumpa , hana jd kaku kejap.
hehe. inilah cinta kan?

dlm sibuk2 nk final ni..dugaan dtg & ini yg pling besar spnjng study kt IIC ni.
sedih + tension.
bngun je tidur..trus m'galir air mata. rasa kecewa & sedih yg t'amat.
tp hana redha. ALLAH sygkn hana. :)

ok laa. hana nk tidur dulu. esok nk bngun awal..nk tgok rumah baru. hrap2 OK2 je. 

utk my b : saya sayang awak. terima kasih sebab terima dri saya seadanya awk. mcm mana laa awk boleh tahan dgn saya yg kuat nangis & touching ni? tapi..saya tahu awak ada reason knapa kn? terima kasih hadir dlm hidup saya..ceriakn hidup saya & beri saya semangat utk terus hidup. 

" saya sayang awak! "

No comments:

Post a Comment